Bij het aanleggen van de afslag in Vlijmen ontstaat er een enorme mogelijkheid voor sluipverkeer om daadwerkelijk een stuk af te snijden. De steeds drukker wordende A59 leid nu in Vlijmen al heel vaak tot verkeer chaos, dit zal enorm toenmen direct in centrum en direct door een 10 tallen miljoenen kostende natuurproject. Waar "veehouders" op kosten worden gejaagd door stikstof gaat dit plan een veelvoud aan verkeer genereren. Hoe zit dit precies, ik heb het dan niet over het "oneigenlijk" gebruik van opkopen ter compensatie van een boerderij, deze regelingen bestaan regulier ook.
Verder gaat, zeker in de avond in de woonwijk "vlaeamsche hoeve" een explosie van verkeer ontstaan, die nu verdeeld wordt over grote doorgaande wegen. Deze komen straks massaal door een woonwijk waar 10 tallen kinderen wonen, honderden oudere mensen (er staan speciale huizen).
Er wordt binnen GOL niets opgelost maar alleen maar heel veel problemen gecreerd. Een afslag (nieuwkuijk) effectief 2/3 km verder neerleggen in een drukke woonwijk geeft geen betere doorstroming, geeft geen betere afwikkeling maar alleen maar HEEL VEEL problemen. Is de raad van state, los van cijfertjes hier wel eerlijk over geinformeerd?